Saturday, March 12, 2011

remaje zaman skrang

knape REMAJA zaman sekarang banyaj sangat halangan yg kene lalui...x he highway kerw???baru bRU neyh ade orang ajak aq kapel ngan dye tapi aq x nak..dye x da[at trime kenyataan yg aq dah berpunyer.(padahal aq tipu dye jerr_)mmg rase esalah sesanad tapi aq rase itu lbey baek utk aq...mne lbey bagos kawan atau kapel???aq pilh kawan coz kwn x ley putus dan kwn kekal slamenyer....kalo kapel boley putus dan boleh menjadi musuh...so sape yg mntk aq kapel ngan dye tuh dan aq x trime...sory sesangat..kite kecik agie and blaja dulu atau nak kapel boley tanyer mama dulu  ek..






love,
ainafaizal@adelia

 

1 comment:

  1. haha , kaw mcm aku . bile aku bgthu at mak aku yg aku da kapel last ly budak bangang tu putus dgn aku sebab ckp aku ni xmatang . pe xbangang nye budak tuh ! haish !

    btw, spe bdk yg ajk kaw kapel tuh ?

    ReplyDelete